Je laatste bezoek was za 24 okt 2009, 22:04 Het is za 24 okt 2009, 22:04




 [ 6 berichten ] 
 STADION VERBOD 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: ma 07 jan 2008, 20:04
Berichten: 32
 STADION VERBOD
Ik heb geen idee of hier al topic over is , zo ja heren van de site dan mag u dit verplaatsen.

De supporter raad heeft het voor elkaar gekregen om een raad van van wijze mensen samen te krijgen die stadion verboden gaan herzien.

in het verleden kreeg je een stadion verbod opgelegd door H.de Rade als hoofd beveiliging en namens de fc Emmen, dan had je de mogelijkheid om daar tegen in beroep te gaan.
Maar dan kwam je uit bij de zelfde mensen die het verbod hadden opgelegd.

Dit vond de supp raad niet kunnen omdat je dan gewoon met een kluitje het riet werd ingestuurd en er niets te regelen dan wel te verantwoorden was.

Nu is het zo dat als je een stadionverbod hebt gekregen en je bent het er niet mee ééns dat je nu in beroep kunt gaan, met het grote verschil dat er nu andere mensen naar het verbod gaan kijken.

Dit is een drie mans raad die anoniem zullen blijven.
De raad bestaat uit 1 persoon namens de fc
1 persoon namens de supporters
en 1 persoon met rechten kennis.

Wij hopen als supporters raad hier de fans van Emmen een stuk eigen recht terug te geven.
En hopen dat er niet te veel gebruik van gemaakt hoeft te worden.


zo 04 okt 2009, 01:04
Beheerder

Geregistreerd op: ma 24 dec 2007, 23:20
Berichten: 781
 Re: STADION VERBOD
Erg goed initiatief... Hoop dat er zo onnodige straffen en vooral onnodig hoge straffen verminderd kunnen worden. Had mij toendertijd in Almelo een stadion verbod gescheeld in elk geval. Wij werden met 8 man veroordeeld op dingen die nooit of te nimmer een stadion verbod hadden mogen opleveren. Toen was er nog geen sprake van een voetbalwet en werden we veroordeeld op zogenaamde baldadigheden buiten het stadiongebied. Dit alleen maar omdat we herkend waren als Emmen supporter...

Hoop dat inderdaad in de toekomst dit soort dingen beter gecommuniceerd worden en dat de eventuele straffen in de lijn zijn met de gepleegde daden. Het mag niet zo zijn dat we als Emmen de braafste jongen van de klas willen zijn, door maar door te gaan met dingen bestraffen die nergens anders bestraft worden. Momenteel is zelfs het zonder shirt lopen in het stadion al goed voor een stadionverbod...

_________________
Angst is maar veur eem... Spiet is veur altied! D'r op of geen vret'n!


zo 04 okt 2009, 01:53
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma 24 dec 2007, 15:03
Berichten: 887
 Re: STADION VERBOD
Jammer dat het niet een paar seizoenen terug in het leven geroepen is, dan had mij dat ook een jaar verbod gescheelt. Maar beter laat dan nooit!


_________________
,,en bij Emmen kon ik niet door één deur met directeur Henk Eising, een veredelde fietsenverkoper''


zo 04 okt 2009, 07:29

Geregistreerd op: zo 23 dec 2007, 22:31
Berichten: 960
Woonplaats: Emmen-Zuid
 Re: STADION VERBOD
Goed initiatief!


zo 04 okt 2009, 09:55

Geregistreerd op: vr 28 dec 2007, 11:40
Berichten: 304
 Re: STADION VERBOD
en ook de oude sv's schrappen stelletje honden daar bij de fc

_________________
100% Inzet = 100% Steun!!


za 10 okt 2009, 15:33
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma 24 dec 2007, 01:14
Berichten: 1268
 Re: STADION VERBOD
ik hoop dat er dan ook gebruik van gemaakt wordt door de jongens die een stadionverbod hebben gekregen en er hun voordeel er kunnen uit halen.

mv gr harry

_________________
Kiek um goan op zijn heftruck jonguhh


wo 14 okt 2009, 18:03
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 [ 6 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alexa [Bot] en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
phpBB.nl Vertaling