Je laatste bezoek was za 24 okt 2009, 22:03 Het is za 24 okt 2009, 22:03




 [ 22 berichten ] 
 Agil Etemadi 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: di 13 mei 2008, 08:36
Berichten: 398
 Agil Etemadi
Citaat:
Etemadi in belangstelling Iraanse promovendus
Agil Etemadi staat nadrukkelijk in de belangstelling van Estil Azin. De Iraanse doelman die momenteel op huurbasis uitkomt voor FC Emmen wordt in de Iraanse media veelvuldig genoemd als nieuwste aanwinst van de promovendus.


Estil Azin komt dit seizoen uit in de hoogste afdeling van het Iraanse voetbal en hoopt met enkele aankopen dit seizoen een goede indruk te maken. Eerder wist de club Iraans internationals Ferydoon Zandi van het Cypriotische Larnaca en de oud-speler van Bayern München Ali Karimi aan zich te binden.

De 22-jarige doelverdediger van Heerenveen speelt dit seizoen op huurbasis bij de ploeg uit Drenthe waar hij zich op wist te werken tot eerste keeper. In het verleden kwam de doelman uit voor Jong Oranje.

Etemadi bevestigde dat er interesse bestaat vanuit zijn geboorteland. "Ik weet dat er interesse voor me is vanuit Iran, maar ik kan daar momenteel verder geen uitspraak over doen", aldus de in Iran geboren doelman tegenover VoetbalPrimeur.
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/113714/Etemadi_in_belangstelling_Iraanse_promovendus.html


Hoop dat ie blijft, maar hoe gaat dit? Bepaalt Heerenveen of hij vertrekt of blijft? Of heeft Emmen de mogelijkheid hem te houden omdat ze hem huren van Heerenveen? Dat Emmen hem eerst moet willen afstaan aan Heerenveen voordat Etemadi aan een andere club verkocht kan worden?


do 27 aug 2009, 09:07

Geregistreerd op: ma 24 dec 2007, 08:58
Berichten: 352
 Re: Agil Etemadi
Nou reken er maar niet op dat Emmen iets te zeggen heeft...


do 27 aug 2009, 09:17
Beheerder

Geregistreerd op: ma 24 dec 2007, 23:20
Berichten: 781
 Re: Agil Etemadi
Mooi klaar mee zeg... Speler die juist binding toont met de supporters en door spectaculair keeperswerk twee keer knap de nul heeft gehouden... Samen met Bergsma was hij een lichtpuntje uit Heerenveen...

_________________
Angst is maar veur eem... Spiet is veur altied! D'r op of geen vret'n!


do 27 aug 2009, 09:24

Geregistreerd op: vr 28 dec 2007, 22:40
Berichten: 1287
 Re: Agil Etemadi
We zijn een goede etalage voor hveen.


do 27 aug 2009, 09:41

Geregistreerd op: ma 24 dec 2007, 13:01
Berichten: 519
 Re: Agil Etemadi
Afgaande op die reactie sluit Etemadi niet uit. Maar:

Citaat:
Agil Etemadi kwam in februari 1993 vanuit Iran samen met zijn vader, moeder en broer Zabih naar Nederland. Via het asielzoekerscentrum van Hooghalen kwam men in Grou terecht. Nu ruim veertien jaar later runt de moeder van Agil twee kapsalons annex schoonheidssalons, Zabih studeert rechten, terwijl Agil aan het begin van een veelbelovende voetbalcarrière staat.

Bron: http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopi ... =11&t=3422


Vraag me af of je als voormalig vluchteling, die voor Nederlands elftal heeft gekozen, terug wil naar Teheran. Sportief niet echt een verbetering en is ook geen pretje om onder het regime daar te leven...


do 27 aug 2009, 09:45

Geregistreerd op: do 27 dec 2007, 14:07
Berichten: 430
Woonplaats: Leeuwarden
 Re: Agil Etemadi
De gasten in Iran hebben zeker een abbonement op de VI, 2x in het Elftal van de Week...
Laten we hopen dat hij 'gewoon' blijft, als Etemadi nu nog verkocht wordt...pfff, ik moet er niet aan denken zeg...


do 27 aug 2009, 13:08

Geregistreerd op: do 27 dec 2007, 14:10
Berichten: 533
Woonplaats: Emmen
 Re: Agil Etemadi
ChasinDreams schreef:
De gasten in Iran hebben zeker een abbonement op de VI, 2x in het Elftal van de Week...
Laten we hopen dat hij 'gewoon' blijft, als Etemadi nu nog verkocht wordt...pfff, ik moet er niet aan denken zeg...


Kijk alleen nergens meer raar van op. Kan er wat dat betreft ook nog wel bij.

_________________
Ben wel oud maar niet gek!!


do 27 aug 2009, 14:53

Geregistreerd op: do 11 jun 2009, 17:45
Berichten: 146
 Re: Agil Etemadi
Nurmela schreef:
ChasinDreams schreef:
De gasten in Iran hebben zeker een abbonement op de VI, 2x in het Elftal van de Week...
Laten we hopen dat hij 'gewoon' blijft, als Etemadi nu nog verkocht wordt...pfff, ik moet er niet aan denken zeg...


Kijk alleen nergens meer raar van op. Kan er wat dat betreft ook nog wel bij.


Mocht dit waar zijn dan is het voor mij de druppel. Dan breng ik mijn seizoenkaart persoonlijk terug. Na de geintjes met Stolte, Wojciechowski, Jonsson, het inschrijvingsverhaal en het vermelden van allerlei namen in de presentatiegids en de seizoengids waar geen gebruik van gemaakt mag worden is een vertrek van de uitblinkende speler vlak voor de transferdeadline voor mij de druppel.


do 27 aug 2009, 15:45

Geregistreerd op: do 27 dec 2007, 14:07
Berichten: 430
Woonplaats: Leeuwarden
 Re: Agil Etemadi
Citaat:
Etemadi blijft in Emmen ondanks bod uit Iran
Agil Etemadi vervolgt zijn carrière (nog) niet in zijn geboorteland Iran. Ondanks belangstelling van onder meer Estil Azin koos de talentvolle doelman voor een langer verblijf bij FC Emmen.


"Ik ben nog maar 22 en sta aan het begin van mijn carrière. Ik moet nu keuzes maken die in mijn belang zijn, maar dan wel voor de langere termijn. De interesse vanuit Iran blijft, dus was het voor mij eenvoudiger om de overgang naar een topclub in Iran uit te stellen. Ik kies op dit moment niet voor het geld, maar voor mijn ontwikkeling", aldus de doelman tegenover VoetbalPrimeur.

De talentvolle doelman van Heerenveen, die dit seizoen op huurbasis uitkomt voor FC Emmen, ging met het maken van de beslissing niet over één nacht ijs."Ik heb met verschillende mensen gesproken in de afgelopen dagen zoals Foppe de Haan. Hij adviseerde me ook om het seizoen af te maken bij FC Emmen."

"De interesse uit Iran is er en blijft ook van verschillende clubs. Als de clubs me nu willen hebben kan ik er ook volgend seizoen naar toe. Ik richt me nu eerst op FC Emmen en op mijn eigen ontwikkeling, na dit jaar kijk ik wel verder en ben dan natuurlijk ook afhankelijk van wat Heerenveen met me wil aangezien mijn contract dan afloopt.

Etemadi hoopt komend seizoen een kans te krijgen bij Heerenveen maar sluit een vertrek naar Iran zeker niet uit. "Ik speel nu op huurbasis bij FC Emmen om me daar te kunnen ontwikkelen en te bewijzen dat ik komend seizoen een goede optie kan zijn voor Heerenveen. Het is nog steeds mijn doel om eerste keeper te worden bij een club als Heerenveen."

De grotere kranten van Iran spraken deze week al over de terugkeer van Etemadi naar zijn geboorteland. Dat de doelman ooit als speler terug zal keren naar Iran staat voor hem negenoeg vast. De vraag is alleen wanneer dat gebeurt. "Eén van de redenen om te spelen in Iran is dat ik op die manier beter de kans krijg me te tonen voor de bondscoach. Het is een geweldig land om als voetballer actief te zijn en één van mijn doelstellingen is om ooit uit te komen voor Iran en dan natuurlijk het liefste op een groot toernooi", besluit de doelverdediger.


Gelukkig, hij blijft in ieder geval dit seizoen.
Ik vind het wel enigszins teleurstellend dat een langer verblijf bij FC Emmen geen optie voor hem lijkt te zijn.


ma 31 aug 2009, 18:37

Geregistreerd op: ma 24 dec 2007, 14:37
Berichten: 30
 Re: Agil Etemadi
helaas was tv drenthe ons net een slag voor met een interview, maar op http://www.emmen-maniacs.nl staat sinds vandaag een interview online met Agil Etemadi


wo 16 sep 2009, 14:49

Geregistreerd op: vr 28 dec 2007, 22:40
Berichten: 1287
 Re: Agil Etemadi
Jongens, we moeten niet zo boos zijn op de spelers. Het komt allemaal goed, we hebben vertrouwen nodig ditdat.

Onze club heeft veel meer nodig dan zelfvertrouwen in de selectie !!!


wo 16 sep 2009, 15:07
Beheerder

Geregistreerd op: ma 24 dec 2007, 23:20
Berichten: 781
 Re: Agil Etemadi
Etemadi dus uit de selectie gezet. Jammer, maar niet onterecht lijkt mij. Op basis van zijn keeperswerk niet onlogisch dat Sinkgraven kiest voor een andere doelman. Dit hing al een tijdje in de lucht. Wel jammer dat Sinkgraven eerst nog zegt dat hij geblesseerd is en dit nog geen halve dag later wordt ontkend door Meertens. Wederom niet goed gecommuniceerd dus.

_________________
Angst is maar veur eem... Spiet is veur altied! D'r op of geen vret'n!


za 17 okt 2009, 12:38

Geregistreerd op: zo 23 dec 2007, 22:31
Berichten: 960
Woonplaats: Emmen-Zuid
 Re: Agil Etemadi
FC Hollywood op de Hondsrug.


za 17 okt 2009, 12:52

Geregistreerd op: ma 24 dec 2007, 13:01
Berichten: 519
 Re: Agil Etemadi
Citaat:
Doelman Etemadi uit selectie FC Emmen gezet
DVHN | Gepubliceerd op 17 oktober 2009, 14:19
Doelman Agil Etemadi is uit de selectie van FC Emmen gezet. Wat Emmen betreft hoeft de Iraanse keeper niet terug te keren. Dat meldt technisch directeur Thiemo Meertens.

Etemadi kreeg vrijdagochtend te horen dat hij zondag tegen Volendam niet in de basis zou staan, hij pakte daarop zijn spullen en vertrok.

Trainer Harry Sinkgraven meldde vrijdagmiddag nog dat Etemadi geblesseerd zou zijn. Meertens heeft SC Heerenveen, waar Etemadi van gehuurd werd, ingelicht over de situatie.


Blijkbaar speelde er al meer als je iemand direct definitief uit de selectie zet.

Ken de verhoudingen in de selectie niet, maar kan me voorstellen dat het doorwerkt als de eerste doelman weg wordt gestuurd.


za 17 okt 2009, 12:54
Beheerder

Geregistreerd op: ma 24 dec 2007, 23:20
Berichten: 781
 Re: Agil Etemadi
Tja is vergelijkbaar met Koeman die El Hamdaoui buiten de selectie laat. Je kunt dit toestaan maar wat gebeurd er dan de volgende keer? Lopen dan Beda en Poldervaart richting heerenveen? Kan me voorstellen dat ze zeggen "Naja laat hem maar lekker weglopen dan..." Kapitaal vernietiging is het in elk geval niet. Jammer dat het zo crasht, maar dat gebeurd nou eenmaal... Volgende week maar even gezellig om de tafel en dan zou Etemadi wel weer aansluiten als tweede doelman.

_________________
Angst is maar veur eem... Spiet is veur altied! D'r op of geen vret'n!


za 17 okt 2009, 12:58
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma 24 dec 2007, 17:40
Berichten: 574
Woonplaats: emmen
 Re: Agil Etemadi
Als Agil niet met zo'n teleurstelling om kan gaan moet die misschien maar een andere baan gaan zoeken.
Als je profvoetballer bent kan het je gebeuren als je niet presteerd, of iemand anders beter is dat je niet speelt.
Als je hier niet mee om kunt gaan moet je lekker bij de amateurs gaan voetballen, en zelfs daar heb je hiermee te maken.

Als een speler na zo'n mededeling gewoon van de training wegloopt, kun je als trainer weinig anders doen dan deze uit je selectie te zetten lijkt me.
In ieder geval tijdelijk en dan kun je in de week erna altijd het gesprek nog aangaan.

Trouwens wel een leuke discussie over Agil en de samenwerking met SC Hoerenveen: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=88275
Er lult ook ene Omuhz mee daar.

_________________
FC Emmenspelers de echte cliniclowns????


za 17 okt 2009, 13:32

Geregistreerd op: di 25 dec 2007, 18:18
Berichten: 153
 Re: Agil Etemadi
Vandaag werd bekend dat FC Emmen-doelman Agil Etemadi uit de selectie is gezet en niet meer hoeft terug te keren. De Iranees ontkent dit verhaal echter. De keeper van de Jupiler League club zou weggestuurd zijn, omdat hij boos wegliep nadat hij te horen had gekregen dat hij niet zou spelen tegen FC Volendam aankomende zondag.

"Ik ben helemaal niet weggestuurd door de club. De verhalen, die in de wereld worden geslingerd, kloppen niet. Wie heeft dat gezegd? Thiemo Meertens? Die zegt wel meer dingen die niet kloppen", zo zegt een verontwaardigde Etemadi.

"Maandag heb ik een gesprek bij de club en dan hoop ik meer te weten. Ik kan er nu eigenlijk niets over vertellen", besluit de doelman van FC Emmen. Etemadi speelt dit seizoen op huurbasis voor de ploeg uit Emmen. Hij wordt gehuurd van SC Heerenveen, waar hij niet kon rekenen op een serieuze plek.



Het bovenstaande staat op voetbalcentraal.nl geen idee of dit een betrouwbare site is.


zo 18 okt 2009, 17:22
Beheerder

Geregistreerd op: ma 24 dec 2007, 23:20
Berichten: 781
 Re: Agil Etemadi
Citaat:
"Ik ben helemaal niet weggestuurd door de club. De verhalen, die in de wereld worden geslingerd, kloppen niet. Wie heeft dat gezegd? Thiemo Meertens? Die zegt wel meer dingen die niet kloppen", zo zegt een verontwaardigde Etemadi.


Hij is ook niet weggestuurd, hij is zelf weggelopen en hoeft eerst niet meer terug te komen... Lijkt me duidelijk.

_________________
Angst is maar veur eem... Spiet is veur altied! D'r op of geen vret'n!


zo 18 okt 2009, 17:52

Geregistreerd op: do 10 jan 2008, 16:27
Berichten: 42
 Re: Agil Etemadi
Omuhz schreef:
Citaat:
"Ik ben helemaal niet weggestuurd door de club. De verhalen, die in de wereld worden geslingerd, kloppen niet. Wie heeft dat gezegd? Thiemo Meertens? Die zegt wel meer dingen die niet kloppen", zo zegt een verontwaardigde Etemadi.


Hij is ook niet weggestuurd, hij is zelf weggelopen en hoeft eerst niet meer terug te komen... Lijkt me duidelijk.


niet alleen etemadi is weg ook pedro beda is weg bij fc emmen dit werk vanmiddag bekend


zo 18 okt 2009, 18:41

Geregistreerd op: do 27 dec 2007, 14:10
Berichten: 533
Woonplaats: Emmen
 Re: Agil Etemadi
Oprotten die fuckzooi uit Hoerenveen en het bestuur van Emmen ook. KUT beleid!!

_________________
Ben wel oud maar niet gek!!


zo 18 okt 2009, 19:02

Geregistreerd op: za 10 okt 2009, 15:56
Berichten: 9
 Re: Agil Etemadi
niet alleen etemadi is weg ook pedro beda is weg bij fc emmen dit werk vanmiddag bekend[/quote]

Beda weg; hoera! Eindelijk zijn mijn gebeden verhoord!!


zo 18 okt 2009, 22:09
Beheerder

Geregistreerd op: zo 23 dec 2007, 20:38
Berichten: 1203
Woonplaats: Duitsland
 Re: Agil Etemadi
Nu de rest van dat kutvolk hier nog weg (Sinkgraven!!!! Poldervaart, Bai Kamara, Houtkoop en weet ik veel wie). Opzouten met die kutfriezen

_________________
Beste vrind wette dat.
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.


zo 18 okt 2009, 22:15
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 [ 22 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alexa [Bot] en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
phpBB.nl Vertaling